YBN Cordae's 2019 XXL Freshman Freestyle

78 533
2 909
 
Comentários
XXL
XXL - 13 dias atrás
Did YBN Cordae kill his 2019 XXL Freshman freestyle?
Shantrell Anderson
Shantrell Anderson - 3 horas atrás
🔥🔥🔥🔥
teatea
teatea - 5 horas atrás
He snapped
Zarenity Strong
Zarenity Strong - 6 horas atrás
Yes
Fire Bot
Fire Bot - 6 horas atrás
XXL yea
ProdBy FENDY
ProdBy FENDY - 10 horas atrás
Yes sir
Darious Marshall
Darious Marshall - Minuto atrás
🔥💯
Oop you’re a mistake
Oop you’re a mistake - 25 minutos atrás
XXL please do better next year because this year ain’t it...
STONED RVTV
STONED RVTV - 25 minutos atrás
By the years, Rapper's freestyles be gettin shorter cuz the weed xDDD
Invalid Number
Invalid Number - 38 minutos atrás
Kendrick Lite
just do it
just do it - 45 minutos atrás
hardest vid they dropped 2019
Completely Inadequate
Completely Inadequate - 2 horas atrás
bitch that was 10 seconds, the end happened so quick whatchu talking bout lmaoooo
Coolcatlover69
Coolcatlover69 - 2 horas atrás
This was sick
Nicholas Simmons
Nicholas Simmons - 2 horas atrás
Finally a fire freestyle
DMV Lacrosse
DMV Lacrosse - 2 horas atrás
Cordae has a lisp and it’s so annoying also his lips r fucking huge
Pimp Sampson
Pimp Sampson - 3 horas atrás
Kendrick Lamar jr
Bryan Castro
Bryan Castro - 3 horas atrás
This nigga sucks so bad bro
Tyler Stacks
Tyler Stacks - 3 horas atrás
first time I heard YBN Cordae.... not bad
Talented Star
Talented Star - 4 horas atrás
I love the pose he did when he finished😂 He said "🤔"
Hitman Ace
Hitman Ace - 4 horas atrás
FLAMES
Australian Kidd
Australian Kidd - 4 horas atrás
The bars tho 🔥🔥
The Green God
The Green God - 4 horas atrás
🔥
Arnold K
Arnold K - 4 horas atrás
YBG Cordae is tough!!
Joey 9
Joey 9 - 5 horas atrás
Probably the one one I'd give attention to... probably.
Ethaniel Clyne
Ethaniel Clyne - 5 horas atrás
Of course his is the only actual good one
markanthmore
markanthmore - 5 horas atrás
kendrick innfluence is strong
Friso Gramsma
Friso Gramsma - 6 horas atrás
This kid's got barzzz
Candie Kolleh
Candie Kolleh - 6 horas atrás
Tuff😍🥵
Chris11-twinfree Curtis
Chris11-twinfree Curtis - 6 horas atrás
The way cordae raps is like alot of rappers cuZ it got a message
Brot
Brot - 7 horas atrás
Wow



An actual good rapper
Hello Breonia
Hello Breonia - 7 horas atrás
Oh so he’s a j.cole jr? I dig itttt
cj wins
cj wins - 7 horas atrás
Love this guy!!
Jameson Smith
Jameson Smith - 9 horas atrás
This is what all freshman freestyles should be like, lyrical and impressive 👏🏼
Fujii
Fujii - 16 horas atrás
as always Cordae brings his A game
Jean Johnson
Jean Johnson - 21 hora atrás
No body:
Ybn cordae:wooo uh huh i respect women when we on a date.
Marcus Green
Marcus Green - 4 horas atrás
Family guy lmao
Blitz
Blitz - 5 horas atrás
@Nasir Mubarak stfu. Just because he got bars and now how to act you call him lame. Relax
Nasir Mubarak
Nasir Mubarak - 6 horas atrás
Jean Johnson he so lame lol
IDK IJS
IDK IJS - 21 hora atrás
Bars
HoodieVello
HoodieVello - 22 horas atrás
FIRED AF
Shan Shan Anderson
Shan Shan Anderson - Dia atrás
Best one
Mistical Killer799
Mistical Killer799 - Dia atrás
Your correct my brother
Yessir Yessir
Yessir Yessir - Dia atrás
Corny
Roseareblue 8
Roseareblue 8 - Dia atrás
Issa poem
dasaucekid
dasaucekid - Dia atrás
God damn
meechieboii16
meechieboii16 - Dia atrás
I don’t like this niggas face... bars tight tho
Kinda Bored
Kinda Bored - Dia atrás
Yo Cordae and the girls have the best freestyles on God!
Dustin Ouellette
Dustin Ouellette - Dia atrás
The only good xxl freestyle
Captain Free Team Shayzier
Garbage
Ernest Brown
Ernest Brown - Dia atrás
🔥🔥 🔥
Grand Theft Glizzy
Grand Theft Glizzy - Dia atrás
where tf is Ybn Almighty Jay?
Kerry White
Kerry White - Dia atrás
Yoooooo he sound like j Cole .
q f
q f - 2 dias atrás
Spit harder then da baby
Charles Onwukwe Jr
Charles Onwukwe Jr - 2 dias atrás
amazing, this thing of ours...
Jack Franks
Jack Franks - 2 dias atrás
so that’s it?
Woah
Woah - 2 dias atrás
lispy
Xsau
Xsau - 2 dias atrás
Ouuuuuuuuuuuuuweeeeeeeee
joseph mackey
joseph mackey - 2 dias atrás
Dammmmn i guess chordae is the best rapper on the xxl cover wooooooow smh
Próximos vídeos